Uit de stal van
BinckBank & Brand New Day
Flynck is het high-end callcenter
“Zorgen dat het weer prettig is om gebeld te worden“
Flynck wil dat consumenten en bedrijven telefonisch contact weer op prijs stellen. Wij leveren kwaliteit door hbo+ personeel voor uw campagne op te leiden.
Hoe krijg ik meer klanten en houd ik deze tevreden? Hoe kom ik aan hoogopgeleid callcenterpersoneel? De professionaliteit van de hbo geschoolde medewerkers, de energie van de gesprekken en het ervaren management zorgen voor uitermate tevreden opdrachtgevers.
Nadat BinckBank de effectenmarkt openbrak en Brand New Day de pensioenmarkt, is het nu de beurt aan Flynck om hetzelfde te doen met de callcentermarkt.
Ons team
Het directieteam van Flynck heeft zijn sporen ruimschoots verdiend in de financiële wereld. Alle ervaring, kennis en kunde komen samen in Flynck. Een onuitputtelijke bron van informatie voor onze opdrachtgevers vanaf start ups, scale ups tot grootzakelijk en corporates.
Flynck: één totaaloplossing
Er is een tekort aan goed sales- en klantenservicepersoneel in Nederland. Flynck heeft genoeg geschoold personeel in dienst om u als opdrachtgever te ontzorgen. Voor 2.950 euro (ex btw) garanderen wij dezelfde productiviteit als 1 medewerker bij u in dienst.
Hoe wij dit doen?
- Medewerkers zijn al getraind in goede en nette sales
- Teamleider die leiding geeft aan een klein team
- State of the art belsysteem met AI software
- Gespecialiseerde medewerkers voor e-mail afhandeling
- Trainers en kwaliteit controleurs
- Flynck de specialist in Sales en Service