Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten ambassadeurs worden? Heel simpel, persoonlijke service door hbo+ personeel, geen wachtrijen en ouderwets hard lopen voor de klant.

+ Kwaliteit gegarandeerd
Klantenservice insourcing of outsourcing. U wilt de controle behouden. Het is immers uw imago. Flynck is uw strategisch partner en begrijpt dat als geen ander. Onze maatwerk klantcontactoplossingen maken van iedere interactie de beste klantervaring.

+ Volledige controle
Volledige controle met (remote) toegang tot alle klantgesprekken en interacties. U heeft realtime management rapportages en Big Data analyses, waardoor wij het klantgedrag voorspellen en ROI-gedreven werken.

+ Dedicated managers
Uw organisatie blijft schaalbaar en flexibel. Wij werken bewust met kleine teams van hbo+ geschoolde medewerkers en dedicated managers. Persoonlijk contact met maximale klanttevredenheid.

+ Veilig en compliant
Flynck is volledig compliant aan de AVG en werkt met beveiligde systemen en ISO gecertificeerde databases.

+ Callcenter- & supportwerkzaamheden van 8:00 tot 22:00 uur

+ Eerstelijns support door hbo+ medewerkers

+ Omnichannel klantenservice gebaseerd op persoonlijk contact

+ Real time inzage alle klantcontactmomenten in beveiligde omgeving

+ No cure no pay mogelijkheden

 

Eerstelijns customer support door hbo+ medewerkers

Meer informatie?