Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten ambassadeurs worden? Heel simpel, persoonlijke service door hbo+ personeel, geen wachtrijen en ouderwets hard lopen voor de klant.
+ Kwaliteit gegarandeerd
Klantenservice insourcing of outsourcing. U wilt de controle behouden. Het is immers uw imago. Flynck is uw strategisch partner en begrijpt dat als geen ander. Onze maatwerk klantcontactoplossingen maken van iedere interactie de beste klantervaring.
+ Volledige controle
Volledige controle met (remote) toegang tot alle klantgesprekken en interacties. U heeft realtime management rapportages en Big Data analyses, waardoor wij het klantgedrag voorspellen en ROI-gedreven werken.
+ Dedicated managers
Uw organisatie blijft schaalbaar en flexibel. Wij werken bewust met kleine teams van hbo+ geschoolde medewerkers en dedicated managers. Persoonlijk contact met maximale klanttevredenheid.
+ Veilig en compliant
Flynck is volledig compliant aan de AVG en werkt met beveiligde systemen en ISO gecertificeerde databases.
+ Callcenter- & supportwerkzaamheden van 8:00 tot 22:00 uur
+ Eerstelijns support door hbo+ medewerkers
+ Omnichannel klantenservice gebaseerd op persoonlijk contact
+ Real time inzage alle klantcontactmomenten in beveiligde omgeving
+ No cure no pay mogelijkheden
Eerstelijns customer support door hbo+ medewerkers